Wednesday, November 03, 2010

wat ma frenz say abOut me

  • arin ni seOrg yg brOtak blue n bmulut laser.. ckp stOk nk lucah je x kire laki ke pOmpan.. skali kene sure tbakOr je.. hehe.. nayer die baik.. ade ciri2 seOrg abg mithali. haha.. slalu bg aku mkn free.. tu yg best tuh. (Arzam)
  • Org yg blh kate gile gak la.. snyp jg kalO x kenal dia.. tp jage2.. kalO die dOk diam n tenung Org lame2, ade la tu yg die x kenan.. pastu.. siap la kene tembak.. mulut die?? huhh.. Tuhan maha mencipta.. hehe.. (Dayat)
  • arin bdk hOtel yg sgt deceiving. dl mase knl dia kt jugra tipah t’tipu.. baik jerr.. tup2 bila dh knl lama.. huishhh.. mulut lahar nmbr 1.. lps tu pikiran tu mmg cOrrupted.. kena clOrOx gak dgn aku 1 day nanti.. (Din)
  • ini bdk.. ish2.. byk teruk.. mula2 kenal.. siap baca tazkirah tue pas sOlat subuh.. tp bila dh kenal.. mmg gile.. rasa nye aku leh je masuk ngn mamat nie.. die nie sgt memahami. (Kassim)
  • hOi.. en mulut laser.. mamat nie dia ala2 evil. lOOk is deceiving. jgn pcaya ngn rupa innocent dia psl mulut dia dashyat giler.. jammed aku ngn dia ni.. wOi bile nk masak kt kitOrg lg? kali ni masak sdp2 sikit. yg kO masak ari tue, cincai bancai.. entah hape2 rasa.. tp ble thn laa.. heck! (Shazana)
  • si bdk arin ni aku knl dia masa kt kursus fasi @ uitm kedah.. mula2 tgk dia ni.. eh.. mcm ally iskandar la.. tp dr jauh je.. bila dkt ader la dlm 65% hampir sama.. dgr citer dr kwn2.. si arin ni peramah, baik hati.. tp yg plg tepat.. dia ni suka snym.. (Khay)
  • Laser kO nOk! tp laser kO tu la yg wat aku ketawa. (Lin)
  • Bdk ni mat snym. asyik snym jek. naik mOtOr snym, lecturer mrh pn snym. (Mas)
  • SeOrg jejaka yg suka snym stp masa tnpa mengira waktu. seOrg wakil pljr yg aktif dgn psatuan. (NOgy)
  • Very ambitiOus persOn. smart. dedicated tO his wOrk. always make dirty jOkes. (Laili)
  • Mamat ni mmg pOyO! W’pun mcm tu, dia ni la penghibur dlm class. dia slalu kata, biar la dia bdOsa asalkn kwn2 dia serOnOk. (Anis)
  • Slalu prasan muka mcm ally iskandar.. wek! (Huda)
  • Dia ni kecOh la jg. tp dia ni kalO bab pljrn Ok. dia ni jg kdg2 tu ckp ikut sdp mulut je. main lps je mcm pOmpan plk. (Eda)
  • Dia ni wakil MPP fak hOtel. gila kuasa la jgk. hehe.. cuma kekdg cOnfuse dgn dia ni. dia lyn ‘GF’ Or ‘BF’? hehe.. (Wawa)
  • Tgk dia ni msti ingat kt nasir bilal khan. sama wO.. cr ckp sbijik. (Ija)
  • Diz guy is quite special tO me at least. he is a very nice guy. (Dk)
  • Very fOfuler dgn rambut tsunaminya & suara nasir bilal khan. he’s alrite but sOmetimes seem a little bit Over da tOp. mulut x ingat bila nk ckp. dh beli insurance byk kOwt. (Hajar)
  • Very da MPP! busy je memanjang. sOmetimes he lOOks like ally iskandar. certain times he lOves tO tsengeh very much. tp kalO tgh bad mOOd, aku pn takut! (Hanim)
  • Best bOrak bab2 biru dgn dia ni, nk plak kutuk pOmpan. sume pOmpan dlm class dia dh ‘scan’. haha best! (Leman)
  • Hai entah la mak pn x tau.. laser & sensOr slalu. (Wana)
  • Slalu perasan, slalu nk prOvOke & psikO Org. (Yanti)
  • Orgnya nmpk ‘machO’ kt luar tp rupanya takut nk mandi laut.. huhu.. may b jg kulit kOwt. (Tini)
  • Jejaka ni acap kali tersnym. mgkn dia dlahirkn suka tersnym kOwt? x sukar utk diajak bsembang. bab2 men’s fesyen, serah la kt mamat sOrg ni. (Erna)
  • Ni mamat yg ssh sgt nk diagak. kekdg Ok, kekdg x. dia blh brubah ikut mase. mase kt class lain, mase kt prgrm lain, mase kt lab lain, mase kt kOlej lain. sO mamat ni sgt unik. (Hafetz)
  • Wahh arin!!! x thn mak tgk.. sexiss kO.. zzzzzzzrrrrrrr.. hidup dlm dunia glamOur skng.. hak3.. (Azue)
  • ambOi2 hang arin.. Over! wOw sex minded.. ha3! ape2 pn aku yg kenal kO.. i know whO u r! (Mell)
  • wah brO.. dasat nye.. suka sembang sex.. wakaka caya la brO.. (Matt)
  • dia ni dr skul dl syik jd Org pntg je tau.. kirenye mmg Org yg leh d percayai la.. nw dkt uitm plak dia jd MPP.. sO.. sesape yg nk ngadu.. dia blh bantu. (Ayu Aneza)
  • arin ni bf aku masa kt uitm dungun. best ber bf kn dia ni.. x caya kOrg try la. nape aku putus ngn dia? mulanya aku x perasan. tp ramai sgt Org ckp dia mcm allycat. eh! ally iskandar. sO.. aku x nk le bf aku yg ensem ni jd rebutan ramai. drpd aku rasa tgugat baik aku putus jer ngn dia. pastu kami byk le main perang2 deshium! tratata! pang! kebabO!!! kt kitchen hOtel uitm dungun. apa yg ku suka arin ni? dia serba blh. blajO pandai.. bab agama pandai.. blue2 pn pandai.. kiranya dia ni tang bab2 agama ni adala dlm 40% n bab2 blue plak dlm 60%. he3.. apa2 pn.. aku respek kt dia sbb dia le Org laki yg blh dharap.. yg baguih sgt kalu wat keja & laki plg pandai dlm kelas. sensitif, penyayang & kreatif! CAAAYANG! MMMMUAH!! (Nadia)
  • bkn main lg kO skng yer.. da advance.. ha3.. dl mase kt dungun bkn main malu2 kucing lg.. mane g kucing kO skng?? (Dzikri)
  • kenal mr. hadzrin ni mase duk kolej gemia kt uitm dungun.. best gak dpt kenal dia n then dia ni very komited dlm mbuat sesuatu..(POkku)
  • aku pgl ko mat ensem k. (LeO)
  • abg arin ni baik jer.. peramah.. suke snym.. (Ika)
  • abg baik.. abg mmg best.. (Shay)

1 comment:

  1. aku kata: time meeting suka text ak berbaur lucah.. *winks2x*

    ReplyDelete